iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Sekce Aktivační agentury AKA zahájila výzkum monitorující tendence vývoje jednotlivých komunikačních kanálů

28.03.2014 12:50:00

Komunikační průmysl prochází v posledních pěti letech turbulentními změnami, mění se spotřebitelské chování i proces rozhodování, mění se výše i struktury komunikačních rozpočtů jednotlivých zadavatelů. Všechny tyto faktory nás v reklamním průmyslu vedou ke změně myšlení a náhledu na formu samotné komunikace. Co fungovalo před lety, nyní nemusí. Co funguje nyní, příští rok nemusí. Proto se sekce Aktivační agentury AKA rozhodla realizovat výzkum efektivity jednotlivých komunikačních kanálů. 

Cílem výzkumu je objektivně zmapovat dynamiku změn rozdělení investic mezi jednotlivé komunikační kanály a následně porovnat s roky 2011, 2013 a 2015. Získáme tak odhad vývoje těchto změn. Druhým cílem výzkumu je poprvé v historii českého komunikačního průmyslu změřit objem nemediálních investic zadavatelů a tím získat přesnější informaci o celkovém objemu prostředků směřujících do komerční komunikace. Samotný výzkum vychází z metodiky EACA a je inspirován podobnými šetřeními v zemích Beneluxu či ve Francii. 

Výzkum realizuje sekce Aktivační agentury AKA s výzkumnou agenturou STEM/MARK, která vytvořila specifické online prostředí umožňující respondentům jednoduché vyplnění dotazníku i jeho přehlednou kontrolu. O zadání dat a vyplnění dotazníků budou v průběhu března požádáni klíčoví zástupci marketingových oddělení zadavatelů v České republice.

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing