iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Reklamní agentury pořádají večer otevřených dveří

08.05.2016 22:27:00

Přední agentury na trhu sdružené v Asociaci reklamních agentur se rozhodly pozvat veřejnost na „kafe“. Chtějí zejména studentům a zájemcům o práci v reklamě ukázat, jak to u nich funguje, představit zákulisí některých svých kampaní a přiblížit jim nové trendy v reklamě a komunikaci. Akce se uskuteční ve čtvrtek 26. 5. 2016 od 17 do 21h, paralelně v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Na webu http://www.aka.cz/nakafe/ je k dispozici mapa, na které stačí vybrat si příslušnou agenturu a rovnou se prokliknout na rezervační formulář. Pak už jen stačí zaškrtnout vybranou hodinu návštěvy a je hotovo. Jelikož se program v jednotlivých agenturách bude opakovat, mohou zájemci stihnout návštěvu až čtyř míst za jedno odpoledne.

Akce nAKAfe se tentokrát zúčastní 12 členských agentur AKA (Asociace komunikačních agentur): Aetna (Brno), Comtech, Dark Side, Dorland, Leemon (Frýdek-Místek), Leo Burnett, McCANN Prague, Momentum, Nydrle, Publicis, Saatchi&Saatchi, WMC/GREY. Tyto agentury ilustrují pestrost současného komunikačního oboru – najdete mezi nimi agentury digitální, aktivační, síťové i české nezávislé.

Program bude probíhat v sídlech jednotlivých agentur. Každá má připravené cca ½ hodinové představení agentury, klientů, případovek apod., které se bude vždy 4× opakovat v následujících časech 17:00, 18:00, 19:00, 20:00h (s rezervou na dotazy a networking).

Návštěvníkům budou k dispozici zástupci důležitých agenturních pozic – Kreativní ředitel, Ředitel a další. Doprovodný program je plně v režii jednotlivých agentur – grilování, fotbálek, formálnější akce…Svým způsobem tedy půjde o překvapení i pro samotného organizátora akce, kterým je AKA.

 „Ideálně by mělo jít o pravidelně se opakující akci. Chceme zase obnovit zájem o obor reklamy a ukázat, že práce v agenturách je atraktivní,“ říká Jan Binar, prezident AKA, a dodává: „akce podobného typu má velký potenciál – rádi bychom ji v budoucnu rozvíjeli do podoby jakéhosi festivalu reklamy.“ 

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing