iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Momentum sází na propojení fyzického a digitálního světa a po udílení Effie patří mezi 3 nejefektivnější agentury

09.12.2013 11:23:00

Reklamní agentura Momentum Czech Republic se po letošním udílení cen Effie zařadila mezi tři nejefektivnější agentury. Odnesla si dvě ocenění – zlatou Effie v kategorii Ostatní služby za kampaň pro UPC a stříbrnou Effie za Finanční služby pro ŠkoFIN. Svůj úspěch přičítá Momentum PHYGITAL pojetí – propojení fyzického a digitálního světa.

Oceněné kampaně EFFIE 2013

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing