iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Aktivační agentury AKA s novým logem a jasnou strategií pro rok 2014

04.02.2014 10:01:00

Sekce iBTL AKA se přejmenovala na Aktivační agentury AKA, což daleko lépe vystihuje spektrum a formu služeb, které agentury sdružené v sekci nabízejí. Do budoucna ještě více zaměří na studování a výzkum efektivity jednotlivých komunikačních kanálů. Prvním krokem bude realizace výzkumu komunikačních kanálů a tendencí spojených se změnami spotřebitelského chování v České republice.

„Komunikační průmysl prochází v posledních pěti letech turbulentními změnami. Mění se spotřebitelské chování i proces rozhodování, mění se výše i struktury komunikačních rozpočtů jednotlivých zadavatelů. Všechny tyto faktory nás v reklamním průmyslu vedou ke změně myšlení a náhledu na formu samotné komunikace. Co fungovalo před lety, nyní nemusí. Co funguje nyní, příští rok nemusí. O to větší výzvy před námi stojí. Sekce iBTL AKA se i proto přejmenovala na Aktivační agentury AKA, což daleko lépe vystihuje spektrum a formu služeb, které agentury sdružené v sekci nabízejí,“ řekl předseda sekce David Čermák.

 

Cíle sekce Aktivačních agentur AKA pro rok 2014

Sekce Aktivačních agentur AKA se do budoucna ještě více zaměří na studování a výzkum efektivity jednotlivých komunikačních kanálů tak, aby přispěla k ještě vyšší profesionalizaci českého průmyslu komerční komunikace a vybudování profesionálního a perspektivního průmyslového odvětví. Prvním krokem bude realizace výzkumu komunikačních kanálů a tendencí spojených se změnami spotřebitelského chování v České republice.

 

Nový logotyp Aktivačních agentur AKA

Nový logotyp sekce Aktivační agentury AKA vzešel z kreativního týmu jednoho z členů, agentury WELLEN. Vychází z prvních písmen názvu, která jsou zde transformována do akčních znamének – šipek. První dvě míří směrem vzhůru a symbolizují růst, poslední šipka odlišné barvy zde zjednodušeně představuje pohyb či posun vpřed, znaménko PLAY. Celek tak vyjadřuje samotný význam aktivace, inovativní přístup ke komunikaci, posun značky vpřed a navýšení jejího emočního potenciálu v očích zákazníka. I tato symbolika naznačuje ambice, které sekce pro rok 2014 má. 

 

Co nás tedy čeká v roce 2014

  • Realizace výzkumu komunikačních kanálů a tendencí spojených se změnami spotřebitelského chování v České republice

  • Spoluorganizace dalšího ročníku soutěže Český Direct a promo 2014

  • Příprava konference Aktivačních agentur AKA 2014

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing