iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Aktivace na PIAF

18.04.2016 09:48:00

Sedmý ročník mezinárodního festivalu PIAF se letos věnuje i aktivaci. Hned 26.4. se představí globální agentura Activate z Londýna, která se využívá content marketing v aktivaci sponzorských projektů. Geometry Global vede ve stejný den workshop o současných možnostech aktivačních kampaní. Konference PIAF představí na 30 řečníků z 10 zemí. První den se zaměřuje na sportovní marketing a komunikaci. Druhý den na inovace a trendy. Věnovat se bude mimo jiné budoucnosti a limitům sociálních  sítí, nové situaci luxusních značek po ekonomické krizi nebo restartu značky v těžkém období pro bankovní branži. Těšit se můžete i na bezplatné promítání Shots in the Dark nebo party v legendárním Avion klubu. Festival se v pražském Veletržním paláci koná už 26. a 27.4.! Více o programu na www.piafawards.com

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing