iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

200 stovky účastníků vidělo to nejlepší z iBTL

12.05.2011 14:32:00

15.4.2011 V hotelu Barcelo se již tradičně sešli odborníci a fanoušci integrované komunikace.

Setkání naplnilo očekávání nejen organizátorů, ale také účastníků. Letos jsme opět měli šanci shlédnout krom mnoha zajímavých případových studií i vítěznou kampaň pro značku Compeed od londýnské agentury JPMH, která v soutěži IMC AWARDS získala GRAND PRIX a zárověň být svědkem udílení cen Českého Directu a Promo, kde skorovali i dva zástupci naší sekce: Wellen, Underline. Už nyní vám můžeme slíbit, že pátý ročník bude už za necelý rok! V přípapadě, že máte tip na case study z Čech či zahraničí, které by neměly chybět na přístím ročníku The Best od iBTL, kontaktujte nás, prosím, na aka@aka.cz.

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing