iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

WELLEN - In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

Cíl kampaně

20.3.2012 otevíral Vodafone v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store založený na přímé interakci a možnosti „osahat“ si jednotlivé přístroje, s prezentací nabídek a aplikací výhradně v digitální podobě. Našim úkolem bylo, kromě základní ideové funkce obchodu, vytvořit spojující in-store komunikaci a navigaci, která naváže na tento koncept a bude motivovat k nákupu smartphonů či jiných datových zařízení.

Řešení

Analyzovali jsme zákazníkovo chování ještě před vlastní realizací interiéru a vytvořili tak zadání funkčních prvků pro architekta. Využili jsme WELLEN strategii Customer Journey pro plánování zákazníkovy cesty prodejnou tak, aby nevznikaly žádné bariéry, zákazník prošel co nejvíce stanovišti a byl podprahově motivován k vyzkoušení všech nabízených aplikací a služeb. Vytvořili jsme jednotný styl pro navigační panely, který propojuje 7 různých digitálních komunikačních ploch s rozličným sdělením cíleným na různé cílové skupiny zákazníků. Jako materiál pro navigaci jsme zvolili transparentní barevný plast, který prostor člení opticky, ale nevytváří žádné pohledové bariéry. Zákazníkův zážitek umocňují  obrazovky s digitálním obsahem nabídky aplikací, který spravujeme on-line. Projekt kontinuálně doplňujeme o další prvky.

in-store-reseni-pro-1-data-prodejnu-v-cr-300x200px

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing