iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

WELLEN - In-store design concept pro NIKE

Značka NIKE u příležitosti OH 2014 Soči představila vlastní limitovanou řadu hokejových a fanouškovských dresů. Pro in-store komunikace byla vybrána jediná prestižní prodejna v centru Prahy. WELLEN navrhl ideální rozložení komunikačních ploch a adaptaci konceptu in-store komunikace produktu pro konkrétní prodejnu. Nad rámec původního návrhu byly přidány dynamické 3D puky, které ještě více přitahují pozornost kolemjdoucích. Pro dotvoření atmosféry hokejového turnaje jsme instalovali zvukový podkres s typickými hokejovými fanfárami, linoucí se z reprobeden přímo nad vystavením produktů. Komunikace ve dvou výlohách a uvnitř obchodu pomohla výrazným způsobem přitáhnout pozornost zákazníků k limitované kolekci, která již měsíc po uvedení (prosinec 2013) byla vyprodána.

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing