iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

WELLEN - Emoce v každém produktu pro Philips

Značka Philips je ikonou kvalitních domácích spotřebičů po celém světě. Cílem realizace expozice v elektro/IT řetězci Alza bylo oživit stávající vystavení malých spotřebičů v již dosluhujícím a nevýrazném uzavřeném policovém systému. WELLEN rozpracoval koncept „Emoce“ a každé řadě výrobků vytvořil originální panel, jemuž dominuje výtvarně zpracovaný prvek, po emocionální rovině spjatý s daným produktem. Volně přístupné výrobky lákají k dotyku a bližšímu prozkoumání. Na sekci malých spotřebičů navazuje zážitkový box Smart televizorů Philips. Bylo dosaženo výrazného oživení místa prodeje.Projekt byl oceněn POPAI awards 2013 v kategorii „Nejlepší prodejní vystavení“.

 

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing