iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Výzkum rozložení investic do mediálních a nemediálních kanálů - 2016/2017

Na přelomu února a března 2017 realizovala sekce Aktivačních agentur Asociace komunikačních agentur (AKA) ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere výzkum, jehož primárním účelem bylo zjistit v jaké výši a v jakém poměru k mediálním investicím plánují zadavatelé investovat do nemediálních komunikačních kanálů. Výsledky jsou zajímavé a budou jistě obohacením vaší informační základny. Pro podrobné výsledky se obraťte na sekretariát AKA (office@aka.cz)

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing