iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Underline - MEXX / digital promo

Zadání

Kampaně pro launch nové vůně MEXX Ice touch. Zároveň zvýšení awareness značky a prodejů všech produktů MEXX u cílové skupiny mužů i žen 25–39 let.

Řešení

Na speciálně vytvoření microsite a Facebooku drogerie ROSSMANN byla spuštěna hra v podobě snowboardového sjezdu. Mladá cílová skupina se hrou mohla bavit a trénovat, nebo za nahrání účtenky s nákupem parfému MEXX v drogerii ROSSMANN soutěžit o iPhone 6. Soutěž trvala 5 týdnů v předvánočním období a byla podpořena samplingem, online kampaní a TV spoty.

Výsledek

Celková návštěvnost microsity byla 29 944 UV, zaznamenali jsme výrazný zájem hrát hru, zákazníci se opakovaně zapojovali do soutěže s novými nákupy parfémů, získali jsme širokou databázi zákazníků. Online kampaň si cílovou skupinu získala, takže příspěvky na sociálních sítích, včetně sdílení měly dosah v řádu několika set tisíc uživatelů.



 

 

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing