iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Underline - Launch dětských plen Albert Quality


Cíl kampaně

Získat co nejvíce loajálních zákazníků nových plen Albert Quality, kteří navíc budou ambasadory produktu a značky.


Strategie

Důležitou roli u produktu hraje osobní zkušenost proto launchovací kampaň byla postavena na možnosti pleny si vyzkoušet. Navíc víme, že cílová skupina (mladé maminky) velmi aktivně sdílí své osobní zkušenosti. Osobní zkušenost a ochota se o ně podělit tak byly hlavní částí marketingové strategie. 


Exekuce

Agentura prostřednictvím facebookového profilu klienta a pak především databáze uživatelek serverů rodina.cz, emiminko.cz a porodnice. cz rozdistribuovala cca 20 tisíc vzorků. Potenciální zájemci dostali prostřednictvím Facebooku a uživatelky zmiňovaných serverů emailem informaci, že mohou dostat vzorek plen, pokud o ně projeví zájem. Proto byla vytvořena speciální facebooková a webová aplikace, kam zájemci ukládali své základní osobní údaje. Agentura vzápětí pleny adresátům rozesílala. Zájem o pleny podpořil Ahold s agenturou Underline soutěží na Facebooku o nejhezčí fotku miminka ve šmoulích plenách Albert Quality.


Výsledek

Emailing byl distribuován celkem na 25 000 kontaktů. Formulář vyplnilo celkem 17 883 žadatelů. Responze byla tedy celých 71 %! Zbývajících 2103 osob si o pleny zažádalo prostřednictvím FB aplikace. Zhruba dva týdny po skončení distribuce plen zaslala agentura adresátům plen dotazník, který se týkal jejich spokojenosti s produktem, ochotou jej dále nakupovat a podobně.

Přes 80 % respondentů deklarovalo s plenami vysokou míru spokojenosti, zhruba 86 % sdělilo, že na základě zkušenosti již pleny Albert Quality koupili nebo to mají v plánu, a přes 90 % odpovídajících potvrdilo, že pleny Albert Quality doporučí svým známým.






  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing