Podpořit prodej rozpustné kávy NESCAFÉ Classic realizací tradiční spotřebitelské soutěže. V posledních letech počet účastníků klesal, cílem bylo trend zastavit/otočit.
Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace, který má mnoho společného s NESCAFÉ Classic – klasika, ale přitom moderní. Po dohodě s importérem bylo prvních 7 vozů tohoto typu v ČR objednáno pro Nestlé, upraveno do designu NESCAFÉ a vloženo jako ceny do soutěže. Navíc se nám podařilo přijít s novou mechanikou výběru výherců, která eliminovala možnosti nepoctivé účasti v soutěži.
Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
Více informací
Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
Více informací
DRAFT – Cadillac Sponzoring.
Více informací
ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
Více informací
Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
Více informací
Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
Více informací