iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Momentum – UPC přístupový bod

Cíl kampaně

Informovat IT manažery o zřízení přístupového bodu k vysokorychlostní síti UPC v okolí a nabídnout jejich prostřednictvím firmám služby UPC.

Řešení

Personalizovaný direct mail se satelitním snímkem okolí adresáta a výrazným motivem terče, na nějž navazovaly netradiční remindery ve stejném designu na dveřích budov a ‘totem’ na prostranstvích mezi nimi. Kampaň vyhrála 1. místo v EFFIE.

Více na www.mccann.cz/




  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing