iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Momentum - ŠkoFIN se mění na Volkswagen Financial Services

Cíl kampaně

Odkomunikovat změnu názvu oblíbené značky ŠkoFIN na neznámou Volkswagen Financial Services a přizpůsobit se názvu ze zahraničí. Co nejméně ohrozit prodejní výsledky.

Řešení

Změna jména byla strategicky pojata ne jako „nařízení shůry“, ale jako logický důsledek toho, že ŠkoFIN neprodává jen škodovku, ale financuje všechna koncernová auta VW a nabízí nejen dříve známý leasing, ale i úvěr, operativní leasing a mnoho dalších služeb. Změna je tedy evoluční krok. Více značek aut, více produktů = spokojenější zákazník. Dobré věci jen a pouze vylepšujeme. To dá rozum.

Kreativně jsme využili dosavadní koncept s Milanem Šteindlerem a změnu odkomunikovali jako další ze série jeho „vědeckých“ pokusů. Výsledkem byl jak rychlý nárůst nové značky, tak akceptace důvodů změny. Navíc při výborných prodejích.

board-direct-skofin-rebrand-fin3

 

 

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing