iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Momentum - ING Interní komunikace

Cíl kampaně

Zvýšit povědomí o dodržování různých interních pravidel a nařízení v rámci ING Bank.

Řešení

Kampaň založená na (pro bankovní zaměstnance) šokující sérii posterových vizuálů umísťovaná v interních prostorech banky, jako jsou chodby, výtahy apod. Případně doplněná o fyzickou demonstraci tématu. A samozřejmě komunikace v interních online systémech.

Na první pohled nudná témata jako např. uchovávání hesel v tajnosti jsme prezentovali příměrem, že hesla jsou jako spodní prádlo a také je dobré nenechávat je na viditelných místech a v zájmu všech je dobré je pravidelně měnit.

Nebo že bankovky se nejen neperou, ale ani nežehlí a nenamáčejí. Či jsme udělali rybářskou kampaň, jak se nenechat nachytat při plavání v kyberprostoru. A mnoho dalších. Změna stylu komunikace od nařizování k emocím vedla ke zlepšení v desítkách procent.

ing-iik-board-950px

 

 

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing