iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Mather Activation - Náborový týden pro Praha sportovní

Cíl kampaně

Zvýšit povědomí o náboru dětí do sportovních klubů a přivést zájemce na stránky www.prahasportovni.cz. Zapojit do akvizice nových členů minimálně padesát pražských sportovních klubů a pomoci jim s prezentací oddílů.

Řešení

Pro účely splnění cíle vznikla kampaň „Když nedáte dětem prostor, najdou si ho samy“. Kromě TV spotu byly vytvořeny i tři tiskové exekuce. Kampaň využívala i OOH médií a guerilly. Na kluby samotné byla vedena komunikace skrz direct mail a následný follow up.

TV spot http://youtu.be/BmYqc9tvjsg

praha-sportovni-billboard-620

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing