iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Brothers - Zapni bluetooth a vyhraj! pro O2

Cíl kampaně

Představení nové prepaidové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.

Řešení

Před střední školou působil promotým vždy v hodinách po konci vyučování, procházející studenti byli oslovování k zapnutí bluetooth u svého mobilního telefonu. Po té automaticky obdrželi na svůj telefon multimediální prezentaci nabídky, po jejímž shlédnutí se prokázali promotérovi a tím obdrželi možnost vyzkoušet si Segway či Poweriser. Zároveň se mohli účastnit fotografické soutěže o co nejkreativnější „obličej“ v masce kuřete. Tyto fotografie byly zveřejňovány na webu a zde probíhalo hlasování o tři nejlepší. Akce proběhla na celkem 46 místech po celé ČR.

o2-300-px

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing