iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Brothers - Twingomima pro Renault

Cíl kampaně

Představení vozu nové Twingo formou integrované komunikace v oblasti ATL i BTL.

Řešení

Centrálním propojujícím prvkem byly postavy mimů na typicky městském pozadí. Byly připraveny tři 10-ti sekundové televizní spoty, dále byl realizován direct mail a netypická roadshow probíhající v obchodních centrech, kde kromě prezentace nových aut zaujala zejména živá vystoupení skutečných mimů. Celá kampaň byla doplněna zajímavým interaktivním webem pod doménou twingomima.cz, kde bylo možné nalézt nejen produktovou sekci týkající se prezentovaného vozu, ale i sekci s itinerářem roadshow, podstatnou část webu tvořila interaktivní zábava.

 

renault-620-px

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing