iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Realizované projekty

Výzkum rozložení investic do mediálních a nemediálních kanálů - 2016/2017

anotace Na přelomu února a března 2017 realizovala sekce Aktivačních agentur Asociace komunikačních agentur (AKA) ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere výzkum, jehož primárním účelem bylo zj...

Momentum - ŠkoFIN se mění na Volkswagen Financial Services

anotace Cíl kampaně Odkomunikovat změnu názvu oblíbené značky ŠkoFIN na neznámou Volkswagen Financial Services a přizpůsobit se názvu ze zahraničí. Co nejméně ohrozit prodejní výsledky. Řešení Změna jména...

Momentum - ING Interní komunikace

anotace Cíl kampaně Zvýšit povědomí o dodržování různých interních pravidel a nařízení v rámci ING Bank. Řešení Kampaň založená na (pro bankovní zaměstnance) šokující sérii posterových vizuálů umísťovaná ...

Momentum - Nemáte chuť na nové auto?

anotace Cíl kampaně Zvýšit prodej a podíl na trhu, který klesá o 5 % a spotřebitelská nálada je na bodu mrazu. Řešení Kampaň, která povzbudila chuť k pořízení nového vozu nabídkou v podobě lahůdkového menu...

Momentum - Kinder den

anotace Cíl kampaně Otevření nové prodejní sezony v průběhu roku, zvýšení prodejů bez slevových akcí a finančně náročné ATL podpory. Řešení Osmitýdenní akce, která rozšířila Mezinárodní den dětí na Kinder ...

Momentum - Pomozte ježkovi

anotace Cíl kampaně Aktivace širokých vrstev poukazem na důležitost výběru bezpečného místa pro jejich úspory.  Řešení Integrovaná akce spojující field marketing (putování ježka ve fyzickém světě) s online...

Momentum - Jak loutky rozhýbaly spoření v České republice

anotace Cíl kampaně Po snížení úročení se začala propadat atraktivita klíčového produktu ING Bank. Řešení Nový positioning a loutková kampaň, pracující s bajkovým světem, která dokázala oslovit nové zájemce...

Underline - Launch dětských plen Albert Quality

anotace Cíl kampaně Získat co nejvíce loajálních zákazníků nových plen Albert Quality, kteří navíc budou ambasadory produktu a značky. Strategie Důležitou roli u produktu hraje osobní zkušenost pr...

Underline - Prsa pro život / virální kampaň

anotace Zadání Společnost Valent vstoupila na český trh s novou značkou instantních kontaktních čoček BioTrue. Cílem tedy bylo zvýšit znalost značky a také oblibu. Jak u prodejců kontaktních čoček, tak jeji...

Underline - MEXX / digital promo

anotace Zadání Kampaně pro launch nové vůně MEXX Ice touch. Zároveň zvýšení awareness značky a prodejů všech produktů MEXX u cílové skupiny mužů i žen 25–39 let. Řešení Na speciálně vytvoření microsite a ...

WELLEN - In-store design concept pro NIKE

anotace Značka NIKE u příležitosti OH 2014 Soči představila vlastní limitovanou řadu hokejových a fanouškovských dresů. Pro in-store komunikace byla vybrána jediná prestižní prodejna v centru Prahy. WELLEN n...

WELLEN - Emoce v každém produktu pro Philips

anotace Značka Philips je ikonou kvalitních domácích spotřebičů po celém světě. Cílem realizace expozice v elektro/IT řetězci Alza bylo oživit stávající vystavení malých spotřebičů v již dosluhujícím a nevýr...

Momentum - ŠkoFIN kampaň 20 let

anotace Cíl kampaně Odlehčená oslava 20 let ŠkoFINu na českém trhu a prezentace výhodné nabídky nových i ojetých vozů koncernových značek (ŠKODA, VW, Audi, SEAT, AutoWelt a VW užitkové vozy).   Řešení Dra...

Momentum – UPC přístupový bod

anotace Cíl kampaně Informovat IT manažery o zřízení přístupového bodu k vysokorychlostní síti UPC v okolí a nabídnout jejich prostřednictvím firmám služby UPC. Řešení Personalizovaný direct mail se satel...

McCoy & Partner - Roští musí pryč pro Energizer Czech

anotace Cíl kampaně Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků a růstu povědomí napříč cílovou skupinou Quattro for women, speciálně pro cílov...

McCoy & Partner - Sýrové oddělení pro Bel Sýry Česko

anotace Cíl kampaně zlepšit orientaci zákazníků v sýrovém oddělení zvýšit povědomí o různých druzích sýrů a tím nepřímo navýšit prodeje sýrů výrazně komunikovat sýry Leerdammer Řešení byl navrže...

McCoy & Partner - Není pro kdekoho pro Karlovarská Becherovka

anotace Cíl kampaně Odměnit spotřebitele přidanou hodnotou, která je stejná jako image značky. Sebevědomá, jedinečná a stylová. Splnit prodejní kvóty stanovené pro promoční období. Ukázat značku Ball...

Brothers - Palubní deník KB pro Komerční banku

anotace Cíl kampaně Realizace tradičního setkání zaměstnanců Komerční banky před koncem roku rozděleného na pracovní a společenskou část. Řešení Event proběhl v Clarion Congress Hotel Prague. Scénografie...

Brothers - Otevři trezor pro Zlaté stránky

anotace Cíl kampaně Zvýšení povědomí o existenci a podobě mobilní aplikace Zlatých stránek a vytvoření co největší databáze mobilních telefonů a e-mailových adres pro budoucí oslovení dalšími produkty Zlat...

Brothers - Zapni bluetooth a vyhraj! pro O2

anotace Cíl kampaně Představení nové prepaidové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion. Řešení Před střední školou působil promotým vždy v hodinách po konci vyučování, procházející stu...

Brothers - Twingomima pro Renault

anotace Cíl kampaně Představení vozu nové Twingo formou integrované komunikace v oblasti ATL i BTL. Řešení Centrálním propojujícím prvkem byly postavy mimů na typicky městském pozadí. Byly připraveny tři...

Momentum - Vyjádřete se pro Centropen

anotace Cíl kampaně Hlavním cílem hravé a interaktivní kampaně bylo především zvýšení prodejů psacích a kreslicích potřeb v jednom z nejdůležitějších prodejních období. Řešení V jednoduché kampani jsme p...

Mather Activation - Žijeme Londýnem pro Český olympijský výbor

anotace Cíl kampaně Připravit veřejnost na olympijské hry v Londýně a vtáhnout je do příprav na vrcholnou sportovní událost. Připravit kampaň, která navštíví každý kraj, zapojí místní instituce a veřejnost...

Mather Activation - Náborový týden pro Praha sportovní

anotace Cíl kampaně Zvýšit povědomí o náboru dětí do sportovních klubů a přivést zájemce na stránky www.prahasportovni.cz. Zapojit do akvizice nových členů minimálně padesát pražských sportovních klubů a p...

Mather Activation - ČEZ POINT

anotace Cíl kampaně Zviditelnit partnerství Skupiny ČEZ s Českým olympijským týmem. Aktivovat značku v Českém domě v Londýně v rámci LOH 2012. Řešení ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londý...

OgilvyAction - NESCAFÉ Beetle pro Nestlé Česko

anotace Cíl kampaně Podpořit prodej rozpustné kávy NESCAFÉ Classic realizací tradiční spotřebitelské soutěže. V posledních letech počet účastníků klesal, cílem bylo trend zastavit/otočit. Řešení Výhrou s...

OgilvyAction - Lego věž pro LEGO Production

anotace Cíl kampaně Podpořit image značky prostřednictvím pokusu o stavbu co nejvyšší věže z LEGO kostiček. Přilákat na akci dostatečné množství dětí i rodičů, aby se podařilo překonat světový rekord 32 me...

OgilvyAction - Art of Office pro 3M Česko

anotace Cíl kampaně Představit novou řadu Post-it Super Sticky Notes a přimět lidi v kancelářích ke kreativnějšímu využívání Post-it bločků. Řešení Nejdříve jsme ukázali, k čemu všemu je možné Post-it bl...

WELLEN - In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

anotace Cíl kampaně 20.3.2012 otevíral Vodafone v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store založený na přímé interakci a možnosti „osahat“ si jednotlivé přístroje, s prezentací nabídek a aplika...

WELLEN - Vánoční výloha vlajkové pobočky Rytířská

anotace Cíl kampaně Česká spořitelna chtěla ve své vlajkové pobočce v pražské Rytířské ulici ukázat Pražanům i turistům, že mají nejhezčí vánoční výlohu v Praze. Pro komunikaci dala k dispozici dva klíčové...

WELLEN - Interaktivní výloha prodejny Vodafone

anotace Cíl kampaně Vodafone chtěl demonstrovat svoji pozici leadera na trhu nových technologií, které zákazníkům ulehčují život. Konkrétní ukázka na velké, co nejvíce viditelné ploše měla motivovat zákazní...

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing