iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

IMC Awards

Soutěž IMC European Awards hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Soutěž sponzorují WARC a Adforum.

Evropského klání se účastní vítězové národních soutěží členských zemí EACA. Členskými zeměmi jsou: Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemí, Velká Británie.

Přihlášené kampaně musí být realizovány v roce předchozím soutěži v jedné z členských zemí s výjimkou „dlouhodobého marketingu“, kde je sledované období tříleté. Soutěží s celkem ve 14 kategoriích.

Kompletní informace o soutěži najdete na: www.imcceurope.com.

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing