iBTL - Sekce integrovaných podlinkových agentur při AKA

Hlavní navigace

Proč tu jsme

Komunikační průmysl prochází v posledních pěti letech turbulentními změnami. Mění se spotřebitelské chování i proces rozhodování. V současnosti stále více roste důležitost místa prodeje a potřeba ovlivňovat a měnit nákupní chování i proces rozhodování. S tím úzce souvisí potřeba vytvářet a řídit nákupní a spotřebitelské zážitky nás všech se značkami tak, aby rostla nejenom jejich hodnota ale hlavně jejich prodeje. Všechny tyto faktory nás v reklamním průmyslu vedou ke změně myšlení a náhledu na formu samotné komunikace. Ve zkratce se v současném marketingu přesouvá důraz od toho, co si má spotřebitel o značce myslet na to, jak má při nákupu a spotřebě jednat. A to jsou přístupy, které na českém trhu dlouhodobě rozvíjejí právě agentury sdružené v sekci Aktivační agentury AKA. Pokud tedy hledáte odborníky na Promotional, Experiential, Shopper či Trade Marketing, jednodušeji na podporu prodeje, najdete je mezi námi.

  • WELLEN – In-store řešení pro 1. data prodejnu v ČR

    wellen-vodafone Vodafone otevřel v OC Nová Karolína v Ostravě první flagship data store.
    Více informací

  • OgilvyAction – NESCAFÉ Beetle

    ogilvy-nescafe Výhrou se stal Volkswagen New Beetle 2. generace
    Více informací

  • Momentum – Dobré ráno – tvoje nová posedlost!

    momentum-dobre-rano DRAFT – Cadillac Sponzoring.
    Více informací

  • Mather Activation – ČEZ POINT

    mather-cez ČEZ POINT – zóna pro návštěvníky Českého domu v Londýně.
    Více informací

  • Brothers – Zapni bluetooth a vyhraj!

    brothers-o2Představení nové karty O2 mladé cílové skupině formou netradiční promotion.
    Více informací

  • McCoy & Partner – Roští musí pryč pro Energizer Czech

    mccoy-rosti Posílit pozici Wilkinson Sword v segmentu ženských holících systémů skrze podporu trialu holicích strojků.
    Více informací

Webové stránky vytvořil WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing